Metodiskā
diena
Lasīšanas veicināšanas kompetence mācību stundās. (D. Černomirdina)
Mākslīgā intelekta satura veidošanas rīku izmantošana svešvalodu stundās.(M. Palma)
,,Ceturtais liekais,, kā metode tekstpratības veicināšanai un domāšanas procesu attīstīšanai.(I. Bērziņa, L. Amosova)
SCAMPER izmantošana teksta analīzē, lasītprasmju attīstīšanā.(A. Strazda)
Vieslektori:
"Kā izprast audzēkņu sarežģītu uzvedību?", “Klusums klasē”. L. Bērziņa, uzvediba.lv vadītāja
Mākslīgā intelekta satura veidošanas rīku izmantošana svešvalodu stundās.(M. Palma)
,,Ceturtais liekais,, kā metode tekstpratības veicināšanai un domāšanas procesu attīstīšanai.(I. Bērziņa, L. Amosova)
SCAMPER izmantošana teksta analīzē, lasītprasmju attīstīšanā.(A. Strazda)
Vieslektori:
"Kā izprast audzēkņu sarežģītu uzvedību?", “Klusums klasē”. L. Bērziņa, uzvediba.lv vadītāja
Metodiskā
diena
Efektīva
stunda – idejas un metodes.
Biomimikrijas dizaina pamati- kā 21.gs ar skolēniem runāt par dabu.(I. Ločmele)
SCAMPER izmantošana teksta analīzē, lasītprasmju attīstīšanā.(A. Strazda)
Mākslīgā intelekta satura veidošanas rīku izmantošana svešvalodu stundās.(M. Palma)
Zināšanu pielietojums dažādu situāciju uzdevumu skaidrošanā, attīstot skolēnu tekstpratību, izmantojot dabaszinātņu jēdzienus un
likumsakarības.(R. Gradovska)
,,Ceturtais liekais,, kā metode tekstpratības veicināšanai un domāšanas procesu attīstīšanai.(I. Bērziņa, L. Amosova)
Tekstveide. Pārspriedums, argumentētā eseja.(S. Medne)
Vieslektori:
“Ideālā klase” I. Ziedoņa fonda “Viegli” padomes priekšsēdētāja Ž. Grende, E.Pavlovska.
Dabas un tehnoloģiju parka URDA vides izglītības piedāvājums 2024./2025.m.g., Vides izglītības nodaļas vadītāja I. Freimane-Mihailova.
SCAMPER izmantošana teksta analīzē, lasītprasmju attīstīšanā.(A. Strazda)
Mākslīgā intelekta satura veidošanas rīku izmantošana svešvalodu stundās.(M. Palma)
Zināšanu pielietojums dažādu situāciju uzdevumu skaidrošanā, attīstot skolēnu tekstpratību, izmantojot dabaszinātņu jēdzienus un
likumsakarības.(R. Gradovska)
,,Ceturtais liekais,, kā metode tekstpratības veicināšanai un domāšanas procesu attīstīšanai.(I. Bērziņa, L. Amosova)
Tekstveide. Pārspriedums, argumentētā eseja.(S. Medne)
Vieslektori:
“Ideālā klase” I. Ziedoņa fonda “Viegli” padomes priekšsēdētāja Ž. Grende, E.Pavlovska.
Dabas un tehnoloģiju parka URDA vides izglītības piedāvājums 2024./2025.m.g., Vides izglītības nodaļas vadītāja I. Freimane-Mihailova.